zondag 4 mei 2008

Saai?

Nee, de vakantie is alles behalve saai. William vindt mijn stukjes alleen niet zo leuk als anders. Nou, dan ga ik het wat leuker proberen aan te kleden, hier komt een hopelijk minder saai verhaal over zondag 4 mei (oeps met 7 uur tijdsverschil zijn we dodenherdenking vergeten).

Nadat we meer dan 9 uur hadden liggen slapen hebben wij heerlijk ouderwets en vet ontbeten bij Denny’s. We hebben nog steeds geen Rand McNally Road Atlas opgepikt dus we moeten helemaal vertrouwen op Lori. Zonder morren reed ze ons naar de mall in Fresco (sorry leuker kan ik het niet maken). Weet je wat wel héél leuk is, dat is het jurkje dat ik kocht bij Macy’s. Een lekker zomerniemendalletje maar met hoge hakken en een vestje, zal het er best gekleed uitzien. Dank je wel schatteboutje dat je hem uit het rek haalde voor mij!

William was vergeten het adres van het ballpark op te schrijven maar toen we bij de mall wegreden zagen we de lichten al overal boven uitsteken dus binnen 5 minuutjes waren we al bij Dr Pepper stadium. Een waanzinnig leuk (jaja) gebouwd ballpark met een ontzettend grappige mascotte, Deuce genaamd (leuk he). We hebben heerlijk in de zon zitten genieten van een goede wedstrijd (ik had bijna leuk gezegd) en vlak voordat ik écht ging verbranden heb ik mijn vestje over mijn schouders gelegd. Halverwege de wedstrijd vielen mijn ogen bijna dicht maar ik heb me kunnen beheersen. De Frisco Rough Riders verloren van de Midland Rock Hounds maar dat kon de pret niet drukken.

.........en dit is nou gewoon leuk!

Rond zes uur reden we richting Dallas en we hadden wel trek. Niet dat we niet voldoende gegeten hadden hoor vandaag maar zo’n hele dag buiten maakt je hongerig. We gingen van de snelweg af omdat we een Rick Stein’s steakhouse zagen. Helaas was die dicht en in de buurt zat geen ander steakhouse. Dan maar terug naar plan A: een hapje eten in één van de vijf hotel restaurants en dan wat drinken (of andersom). Nou, van plan A werd maar de helft ingevuld en jullie mogen raden welke helft………………..

Natuurlijk, we hebben gegeten en we liggen nu (kwart voor 9) gedouched en al tv te kijken. Helaas doet de afstandbediening het niet meer maar iets anders dan ESPN zien we hier toch niet.

Leuk hè, of niet?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bill kan er wel niks aanvinden ,maar uiteindelijk zitten wij hier en hij daar.
ik vind de verhaaltjes nog steeds te pruimen.
een JFK fan

Anoniem zei

Hé JFK Fan! Ik ben allang blij dat er één persoon is die het leest. Met jou erbij zijn dat er toch ineens twee hahahahaha.

Hoe gaan de voorbereidingen voor de 31ste?