maandag 12 mei 2008

Cancelled, nog in aanbouw, uitverkocht, gesloten, waar dan?

Omgerekend naar Nederlandse tijd zaten wij 13 jaar geleden aan de bruidstaart met champagne maar in plaats daarvan hebben wij vanmorgen het ontbijt op de kamer laten komen en heerlijk saampjes ontbeten.

Na het ontbijt gingen we op weg naar de Harley Davidson fabriek en zo te zien krijg je korting als je er werkt want veel mensen waren met de motor. Helaas hadden ze de tour gecancelled en gingen wij ietwat teleurgesteld op weg naar een klein winkelcentrum in de buurt waar we een Best Buy zagen om een snoertje voor de iPod te kopen zodat hij aangesloten kan worden in de auto. Deze BB was nog in aanbouw en toen zijn we maar even een grote supermarkt ingegaan om BioSilk te kopen voor Liesbeth (en mij natuurlijk). De supermarkt konden we vinden maar de BioSilk was uitverkocht dus gingen we op weg naar downtown Kansas City om even lekker te winkelen. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat we hier moeten hoor. We zeggen weleens De Haag Bruhs, Wah dan? Maar Kansas City kan er ook wat van. Geen ene moer te doen en geen kip op straat, waar we ook keken. Nuja dan gaan we toch even terug naar het winkelcentrum om in Borders op de Rand MacNally te kijken of er misschien een mall in de buurt is. Wij op weg naar de Bannister Mall en daar aangekomen: gesloten! Lori kon geen andere mall vinden dus hebben we de Hertz Neverlost even aangezet. En ja hoor, wij op weg naar de Mission Shopping Mall. Onderweg zagen we nog even een drugs transactie: een dame stond op de uitkijk, een jonge gozer liep langs een auto en toen we twee keer met onze ogen knipperden was de waar al overhandigd, het geld ontvangen en het verkeerslicht stond alweer op groen. Jullie raden het al: Mission Shopping Mall was een klein winkelcentrum langs de kant van de weg waar een stomerij en de plaatselijke pizzeria zat. Gelukkig heeft William nog wel het snoertje voor de iPod gevonden zodat we morgen lekker onderweg een goed stukje muziek hebben.
Inmiddels was het alweer vier uur dus zijn we even naar de hotelkamer gegaan om ons op te frissen voor vanavond. Omdat ons zeker één magneetje van Harley Davidson door de neus was geboord, hebben we een ‘gneetje’ gekocht in de hotelwinkel. We gaan lekker eten bij een Outback restaurant. En ja hoor, gelukkig was deze wel open en werden we door een schattige piepkleine kabouter naar onze plaatsjes geleid. William wilde wel een klacht indienen omdat die kabouter veel leuker was dan de puistige jongen die ons bediende.

Terug in het hotel is William de sportsbar ingegaan (moest wel want we hebben alleen ‘gneetjes’ van plekken waar we geweest zijn) en ik ben gaan gokken. Ik heb de hele avond plezier gehad voormaar $65 en ik denk dat ik maar niet meer moet gokken buiten Las Vegas. Daar win ik soms nog wel eens wat n.l.

Ach, met een enorm stuk carrot cake en een Starbucks koffie zit ik dit stukje te schrijven op de tonen van de tv in de slaapkamer. Vraag ons niet waarom maar we hebben echt een leuke dag gehad en we proosten met koffie en een flesje water op de volgende 13 jaar!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi allebei,

Heb nu aanwijzingen van Wil dus dat gaat vast lukken.
Allereerst van harte gefeliciteerd, 13 jaar, waarblijft de tijd.
Ben wat later met reageren, maar heb het druk gehad.
Ik ben nl. wel een mom, al heb ik geen roze T-shirt. Dubbele foei Wil.

Anoniem zei

ja gefeliciteerd,ik de 13 jaar net niet volgekregen.
was die kabouter blauw?