maandag 5 mei 2008

De kleur van Texas?

Vraagje: Als jullie aan Texas denken, welke kleur of gedachten komen dan bij je op? Hieronder onze beleving.

Vanmorgen was het bewolkt en benauwd maar daar hadden we in de auto geen last van. Dat we geen kaart hebben wordt steeds minder een probleem want Lori wijst ons weer de zonder omweg naar Round Rock. Onderweg regende het pijpenstelen en we dachten eerlijk gezegd niet dat wij de Round Rock Express zouden zien spelen. Als het aan de man lag die de frites met kip afrekende hadden wij het overigens nog niet gezien maar dat is een ander verhaal. Het was een leuke wedstrijd maar omdat we nog een endje moesten rijden, zijn we in de 7th inning stretch weggegaan.

William heeft in de outlet mall zijn bootschoenen (toffeltjes) gevonden en ik een leuk lingerie setje bij Calvin Klein. Verder niet echt gekeken want we moeten nog vliegen en de koffers mogen maar 23 kilo wegen en van Round Rock naar San Antonio was nog een uur en drie kwartier rijden. Op dat laatste stuk konden wij onze ogen haast niet open houden. Het is toch ongelooflijk: we liggen iedere avond rond half tien te knorren en we zouden het liefst een middagdutje doen hahahahaha!

We zijn ingecheckt in een Hampton in, vlak bij de Alamo en de riverwalk waar ik direct toen we aankwamen twee wasjes heb gedaan. Met de smaak van een lekkere 8 oz Dallas Filet (een wel héle malse biefstuk) die wij bij een Texas Road House aten, liggen wij lekker uit te buiken.
Nu maar hopen dat het morgen een beetje redelijk weer is want dit weer is echt niet goed voor mijn haar.

En wat is het antwoord op de vraag? Als jullie net als wij gokten op geel, dor, prairies, vlak en uitgestrekt dan hadden jullie het fout. Misschien ligt het aan de hoeveelheid regen die naar beneden is gekomen of omdat het nog geen hoogzomer is maar we zagen groen heuvellandschap met veel gras en bomen. We zijn benieuwd hoe de rest van Texas eruit ziet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel leuker zo meissie.

Anoniem zei

heel toevallig ben ik ook in Texas geweest, en ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat het daar geel en dor was.zelfs niet op Southfork.
dus ik had groen ingedachten.

Unknown zei

Groen - net als de CELTICS!